Net als je denkt dat het niet beter wordt.... - Reisverslag uit Ngorongoro, Tanzania van estherenrieuwert - WaarBenJij.nu Net als je denkt dat het niet beter wordt.... - Reisverslag uit Ngorongoro, Tanzania van estherenrieuwert - WaarBenJij.nu

Net als je denkt dat het niet beter wordt....

03 November 2013 | Tanzania, Ngorongoro

Tsja, dat we weer een stukje schrijven komt niet omdat we niets te doen hebben. Om even wat antwoorden te geven; ja we hebben luipaarden gezien, 2 stuks, waarvan 1 de foto in de boom. Helaas voor rieuwert nog geen slang gezien. Met de muggen valt het ontzettend mee, ben geloof ik nog niet 1× geprikt, rieuwert ook niet. Ik weet niet of het dankzij de vitamine b is of dat het gewoon meevalt. DeET nog nauwelijks nodig gehad, maar altijf wel lange broek aan. Tseetseevlieg enkele keer door gestoken..

Vanmorgen om 6.00 opgestaan aan de ngorongoro craterrand. Wat een prachtig uitzicht! De wolken die over de rand van de krater hangen en prachtige kleuren. We vertrekken naar tarangire NP en passeren lake manyara. mooie route, veel groen en mooie uitzichten. We vragen ons af wat ons nu weer kan verrassen daar, want de beesten hebben we nu allemaal gezien... ja uitkijken dat je niet verwend raakt hier! (zijn we dus al!). de ingang is weer goed verzorgd hier van het park,, de mooie baobabs bomen en hoge gras maken het hier toch weer en ander mooi landschap. En we zien toch weer prachtige nieuwe beesten; ground hornbill, waterbuck en blue monkey en banded mongoose. We worden weer Echt overweldigd door de lodge waar we slapen; tarangire safari lodge. Het uitzicht van het terras is qua natuur en beesten werkelijk adembenemend! we kijken in een vallei met een rivier en als wij voor het eerst de hoek omkomen zien we direct dat uitzicht met 20tal olifanten in de rivier, kuddes zebra's en wildebeasts, impala, waterbuck, buffels. En dat alles in 1 view.. Hier kunnen we wel uren doorbrengen, gewoon kijkend naar al het wildlife, luisterend naar alle dierenfeluiden, oa brullende olifanten, met een drankje. En wat mindet wildlife passend; decadent met pad met wifi dit stukje typend :)
Maar ja, we gaan dadelijk toch maar weer even op safari, omdat het moet ;)

Jullie zien; we willen gewoon ons enthousiasme graag met jullie delen !! overweldigend hier.
ps: vergeet nog tezeggeb dat de lunch met verschillende currys heeeerlijk was, of komt dat door de omgeving ;) En sorry voor de spelfouten, kost teveel kostbare tijd ze te corrigern :p

Groetjes uit Tanzania!!

• 04 November 2013 - 12:50

Ferd:

hok,

Ghhtter niksnbsf hoorr: splkeermgfouten lezendem we elrg dotjrhneen

Ferd